poniedziałek, 24 lutego 2014

Wywiad Lodo dla portalu "Love Music " ( Tłumaczenie )

Lodovica udostępniła wywiad z  pobytu w Brazylii którego udzieliła  dla portalu Love Music

  Postanowiłam go dla was przetłumaczyć żebyście mogli trochę lepiej ją poznać o czym będzie wywiad ? O nowym albumie o tym co inspirowało Lodo do pisania piosenek dowiadujemy się też dużo o nowym klipie m.in tego że Lodo opublikuje go na początku Marca Lodo wspomina też o fanach z Polski ! Zapraszam do przeczytania wywiadu 

wersję hiszpańską możecie przeczytać tu :  Klik A teraz obiecane tłumaczenie z góry przepraszam za błędy ale tłumaczyłam go sama a włoskiego uczę się od niedawna :)




Barcelona Jesteś tutaj , aby nagrać wyreżyserować swój singiel . Jaką jest to piosenka i dlaczego wybrałaś to miejsce do nagrywania ?
Piosenką j jest " Oto Dia mas " ,drugi singiel . I wybrałam Barcelonę , ponieważ gdy myśleliśmy o tej piosence i temacie filmu zdaliśmy sobie sprawę, że będziemy kręcić na zewnątrz i musi to byćpiękne miasto , sprawiać ,że teledysk będzie wyglądał ładnie ... Więc pomyśleliśmy o Barcelonie po raz każdy wie jest bardzo miły dla kolorów ,atmosfera ... Więc jesteśmy .

Wiesz, gdzie będziesz nagrywać ?
Cóż ... nie wiem, będzie napewno ładna plaża Zagrajmy z najbardziej znanych miejsc w Barcelonie oczywiście ma się rozumieć ,bo dlatego tu jesteśmy . Ale nie mówią wyraźnie , gdzie .

Kiedy możemy zobaczyć cały klip ?
Na początku marca nie jestem pewna dokładnej daty .

@AngelysCoronado i lodomisonrisa | Co dla ciebie znaczyło wydanie albumu " Universe " w twojej karierze?
Dla mojej kariery było to coś innego , bardzo wyjątkowego i ekscytującego , ponieważ to jest to, co zawsze chciałam robić . Od małego nauka śpiewu , muzyki , zabawy ... Więc był to pierwszy sen o moim życiu robię to i teraz widzę to tutaj i nie chcę żeby to się skończyło .

Śpiewasz , tańczysz , grasz ... Jak chcesz dalej pokierować swoją karierą ?
Śpiewać . Chciałam się poświęcić muzyce dawno temu i chcę robić to nadal . Aktorstwo i taniec to także są rzeczy, które kocham robić , ale to było bardziej jak eksperyment zrobiłem .

Cindi | Jaka jest twoja ulubiona piosenka na albumie " Universo " ? 
" Otro Dia Mas " . Więc wybraliśmy tą piosenkę jako nowy singiel , a także brzmi świetnie , brzmi nieźle , więc nie było trudno wybrać .

@ BenitoJulu | Co lub kto cię zainspirował  do napisania albumu " Universo " ?
Zainspirowały mnie moje historię . Jestem jeszcze młoda , ale mam coś do powiedzenia , a to, co chcę przekazać jest bardzo pozytywną wiadomośćią . Chcę wiedzieć, czy wszystkie dziewczyny , które mają jakąkolwiek faceci marzenie śpiewać , byćtenisistą , gotować ... cokolwiek . Trzeba się uczyć i ciężko pracować . Jeśli ktoś wierzy i jest przekonany, ich umiejętności i ich snach , dzieje się coś osiągnąć. To, co mam na myśli. Patrzę i widzę dziewczynę z wieloma pragnieniami , a które teraz zacząłem spełniać .

Na albumie można znaleźć wiele stylów . Których nie można zdefiniować jako swój ?
Jestem dość rockowa . W rzeczywistości nie jest to temat , który jest coverem 70 letniego piosenkarza zwanego Nicolette Larson , który reversioné i jest nazywany " Chcę tylko być z tobą " i jest bardzo rocker . Myślę, że pójdę w tym stylu .

Są zaangażowani w kompozycjach piosenek na tym albumie , więc wybraliśmy kilka tematów i wyjaśnić nam, że chciał przekazać im :

Kolejny dzień : "Myślę, żenajwiększym pragnieniem jest to, że mam lecieć umysł mi pomóc zbliżyć się do Ciebie. " . To zdanie Wolę . Tematem jest miłość odległość to sytuacja której doświadczyłem , gdy poszedłem do Argentyny i myślę, żewielu facetów ich odtwarzanie . Chciałem dać trochę siły.

Zawsze : Jest to również o miłości . Tutaj jest też trochę miłości na odległość. Wtedy byłem bardzo przygnębiony o tym. Temat ten ma na celu zaprosić ludzi , aby myśleć , marzyć i osiągnąć głowę , co chcą .

Tylko muzyka : To naprawdę zabawne piosenki . Jest to czysta energia i przekazuje ją chcę tańczyć , bawić , bawić ...

Nowa gwiazda : Mówiąc o życzenia spełniły się i mówi "nowa gwiazda zaczyna świecić . " Jeśli wierzysz w swoje marzenia , to będzie się działo .

Universo : Moja ulubiona fraza to : "Jeśli moje życie byłopokazać , chciałbym zobaczyć , aby zrozumieć . " Dzięki tej piosence wyrazić chęć chodzenia we wszechświecie , krzycząc do wszystkich to, co lubię , co chcę zrobić i osiągnąć .

A mówiąc o Albumie ... Jak to jest żyć jak gwiazda ?

Z wielkim wzruszeniem . , wejść do sklepu i usłyszeć swoją piosenkę , to niesamowite .

" Universo " nie jest jeszcze we wszystkich wszystkie krajach . Powiedz nam, gdzie , ukaże się wkrótce .
Narazie ,album jest we Włoszech , Hiszpanii , Argentynii i Urugwaju  . Teraz wyjdzie w Polsce , Meksyku, Brazylii i prawie na pewno w Rosji też. Mam nadzieję, że rozprzestrzenia się w wielu krajach , jeśli to możliwe . Chciałbym wiedzieć .

Wyobraź sobie, masz możliwość wyboru koncertu , który chcesz piosenkę i artystę do akcji . Jaka piosenka będzie i z kim ?
Jak powiedziałam  jestem rock'n'roll, wybierz " Chcę tylko być z tobą " z Bruce Springsteen . Rockearla razem i dotknąćtrochę .

Widzimy , że jesteś wielkim fanem Bruce'a ...

Wielką Fanką ! Cała moja rodzina i ja jesteśmy jego  zwolennikami . Byłam  na  jego około 15 koncertach . Kochamy wszystkich. Jeśli wchodzisz do mojego pokoju we Włoszech , to świat Bruce'a .

Co zrobiłabyś , jeśli trzeba by było wybrać kogoś z obsady " Violetta " ?
Wiedząc, że uwielbia tańczyć i jest bardzo zdeterminowany , bardzo pozytywny , bardzo moc ... wybieram moją  przyjaciółkę Candelariię , gra Camilę w serii , aby śpiewać " Solo musica " . Widzimy, śpiew i taniec razem z całą energią .
TiniyLodoIDOLAS , Michele , Martina i Alicia @ CandeArnalda | Czy istnieją potwierdzone daty Tour de ' Universe ' ?
Nie ma daty , ale nie będzie miejsca wycieczek . Z pewnością , gdy skończymy 3 sezon Violetta , w listopadzie , mogę poświęcić się całkowicie dla koncertów .

A mówiąc o koncertach . Z repetistéis "Live Violetta " w Palau Sant Jordi Ci o brutalne uderzenie ...
Tak , powtarzamy i robi podwójną . To szaleństwo ! Fakt, że kibice hiszpańscy sąwściekłość .

Lodovica_Comello_ph_Gianluigi_Di_Napoli - 2337modVicky Valle , Ana Acosta , Julia i Manuela Rojas | Jak to jest zobaczyć tak wiele wiadomości podziwu od swoich fanów?
To jest szalone . Również nie mogę uwierzyć , gdy piszą z Afryki , Rosji , Brazylii, Polski, Francji ... to jest szalone . Zobaczyć tak wiele języków , a następnie udać się do tych krajów i poznać fanów . Prawda jest po prostu zła , bo nadal czuje tę samą osobę na zawsze. Jestem Lodovicasam, jak 5 lat temu , a ja dokonać zakupu z warkocz i okulary , wychodzę z przyjaciółmi ... To szaleństwo , że mają tyle podziw i znam cię i chcesz oba , to bardzo słodkie.

@ Agusreynoso87 , Mud Lucia i kocham @ FCOViolettaWeb | Jak się czułeś , kiedy powiedziano nam , że morzesz zagrać Francesce  ' Violetta ' ? . I to, co przypominają postać  ?
Cóż ... Płakałam wiele . To był krzyk . Zadzwoniłam do mojej mamy , mojego taty  , cały czas płakałam . Nie spałam  przez tydzień emocji . Francesca i inni  ...Prawda jest taka , że są  to  bardzo ciche , bardzo pozytywne dziewczyny , lubimy się dogadać z ludźmi, nie lubimy problemów , jesteśmy dobrymi przyjaciółmi ... Powyższe różnice w wyglądzie powyżej . Jestem trochę bardziej sportowa i dostaje sukienki . Jest bardzo kochanie , bardzo romantyczny ... I ona jest bardzo wrażliwa i czuję się trochę bardziej pewnie . W pewnych sytuacjach myślę, że to działa inaczej.

Iara i Fran | Czego nauczyłeś pracy w czasie Violetty ?
To pomogło mi dobrze rosnąć na poziomie osobistym . Przywykłam do życia w innym kraju, na całym świecie , nauczyłam się obsługiwać się praktycznie sam. Nauczyłam się robić takie bzdury jak zakupy , przelewy na konta ... jakby nagle urosnąć , ale pomogło mi to ogromnie. Jestem bardzo szczęśliwa  z tego powodu . Dostałam się też nowe zadanie , ponieważ nie pracowałam  wcześniej przed kamerą . miałam  tylko doświadczenie na scenie , z publicznością ... Więc znalazłam  nową pracę , którą kocham . I to było wspaniałe doświadczenie uczenia się !

@ LoveLeonettaESP | Francesca Jeśli nie ona to , kogo innego chiałabyś zagrać  ?
I bawi mnie dużo złego aktorstwa . Można grać z charakterem , można robić rzeczy , których Francesca nie może zrobić . Myślę, że byłoby zrobić Ludmila .

Orival23 i @ braviftmycast | Jaki jest kolejny sen?
Mam nadzieję, że nadal mi karierę i nagram wiele więcej albumów . spełniać moje  marzenia  , moje projekty śpiewać moje piosenki , opowiadać moje historie i oczywiście jak  dotrzeć do serc ludzi .

W wielu wywiadów , które otrzymaliśmy powiedziały nam , że Potrafiłabyś dać porady dla dziewczyn, które kiedyś chcą tworzyć muzykę jak ty. Co byś powiedziała  lub co radzisz ?
Najważniejsze dla mnie jest to, aby starać się być najlepszym . Jeśli chcesz być w kucharzem , trzeba być najlepszym . Najlepszy może być każdy . Ciężko pracować , studiować , i ważne jest, aby wiedzieć, że nigdy nie można myśleć " .... "Już przepadło Zazwyczaj nie da więcej klas lub cokolwiek " To pierwszy błąd i chcę wam wiedzieć , że istnieją specjaliści , którzy idą do szkoły, aby lepiej się . Nigdy nie przestawaj się uczyć .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieje że spodobał wam się ten post zostawcie swoje opinie w komentarzu :)