środa, 26 lutego 2014

Lodovica Comello - Dziewczyna Disneya

Mam dla was kolejny nowy wywiad Lodo tym razem krótszy ale również bardzo ciekawy O czym tym razem ? O płycie Universo  trasie Promującej nowy album Zapraszam do Czytania i komentowania :)
 


Jej język ojczysty to włoski. (Mówią, że jest "anty Miley Cyrus", ponieważ ma ona na prowokację i skandal) Nie jestem pewna ) Gwiazda z trzeciego sezonu "Violetta", opowiada o swoim albumie "Universo" i jak zaczekała karierę solową.

W 47 dni krócej niż elektrycznego Raffaella, "anty Miley Cyrus", jak nazywany jest pakiet korekcyjnym, wyrafinowania i nieśmiałości. Jest 23 letnią , dziewczyną Disney kanonem piękna i życia przerywane szczęścia. Dorastała w mieście "gór, jezior, pól i raju." W wieku 18 lat przeniosła się do Mediolanu, aby zacząć studia muzyczne w Akademii MAS w Mediolanie Dwa lata temu wygrała casting, i musiała przenieść się do Argentyny. "Nie znałam słów po hiszpańsku a przesłuchania było tylko w języku hiszpańskim. Pracowałam z Laura Esquivel na europejskim tournée Brzydkie kaczątko w zespole , a następnie napisałam do Laurita na Facebooku: Pomóż mi!
Przez Skype uczyła mnie słowo w słowo z mojego scenariusza "Myślałam, że nie wyrobię ", mówi w doskonale po hiszpańsku i Włosku .Miesiąc intensywnych zajęć stanowiły podstawę . Wszystkiego innego dowiedziałam się tutaj. Mój mózg teraz robi wszystko sam . Straciłam włoski akcent. "
Lodovica - "jako Królowa Austrii" - miała komiksu Argentyny. "Przyjechałam w sierpniu, pełna włoskiego ciepła, i myślałam, że to tropikalny kraj, salsa, Mambo, wszystko egzotyczne. Ale kiedy wysiadłam z samolotu było zimno ... pierwszą myślą było "Co ja zrobiłam, dlaczego to przyjęłam " Byłam bardzo przestraszona . Szukałem kogoś na lotnisku kto zabierze mnie do mojego nowego domu w Palermo. Jako pierwszą poznałam Martine (Violetta) Uderzyło mnie jej 14 lat. To dało mi uczucie czułości. "
W wieku sześciu lat rozpoczęła grę w gitarze, opętany przez tematy " Lost For Words Pink Floyd ", że jej ojciec uczył ją słuchać. W wieku 12 lat wykonała piosenkę na imprezie rodzinnej. W domu, w regionie Friuli Wenecja wybuchło poruszenie Zucchero, Bruce Springsteen, U2 i Fabrizio de André i "software" w jej wspomnieniach, zachęca ją do komponowania metodyczne FM pop.
 

jak to jest być idealną dziewczyną Disneya ?
Tak, jestem dziewczyna Disneya. Spokojnie, nie lubię skandal i grzechów .
 

Praca w Disneya nie ogranicza Ci dotarcia do innych odbiorców?
 

Nie czuje się dobrze. W rzeczywistości na tej płycie znajduje się kilka kwestii specjalnie dla młodych widzów, młodych jak i dorosłych. Szukam mojej osobowości, mojego stylu gry, Testuje .Najsilniejsze uczucie w moim życiu dzisiaj i to jest to co chcę przekazać. Uczyłam się dużo i zasługuję na to, co mam. Chcę powiedzieć wszystkim, którzy mają takie marzenie , że będą miliony zamkniętych drzwi i tysięce ludzi powie "nie", ale nie przestawaj wierzyć. Zawsze, gdy moi rodzice mi powiedzieli Gdy miałam szesnaście lat ("“Sembrás cien y cosechás diez”"). Wiem że ci się Uda
 

Nie miałaś zamiaru Zrezygnować z serialu "Violetta", aby osiągnąć własną sławę?
Nie chcę wrócić do startu, ale to prawda Chcę rozwijać swój styl i uczynić z kolei siebie samą . Adrenaliną jest gdy widzę tylko moje nazwisko w spisie.   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieje że spodobał wam się ten post zostawcie swoje opinie w komentarzu :)