środa, 26 lutego 2014

Ldovica Comello - Franceska z Serii Violetta ( Wywiad)

Kilka godzin temu Lodo udostępniła nowy wywiad z Barcelony który wam przetłumaczyłam tym razem dowiemy się co inspirowało Lodo do pisania piosenek z nowego Albumu skąd tytuł " Universo " Dowiemy się również o planach na przyszłość naszej idolki o tym co Chyciałaby jeszcze zrobić oraz o tym że chciałaby zagrać w Filmie !! Jakim i jako kto ? Sami się o tym przekonajcie czytając cały wywiad :)


Rozmawialiśmy z Lodovicą Comello " Francescą " z serii " Violetta "

Lodovica Comello ' Francesca ' w ' Violetta ' kręci swój nowy klip w Barcelonie ! Lodovica
Dziś jestw yjątkowy dzień w opracowywaniu Super Pop i że, odwiedziła nas Lodovica Comello , aktorka , która gra " Francesce " w telenoweli " Violetta " emitowanej na Disney Channel . Lodovica właśnie wydał swój nowy album i nie podała wszystkie szczegóły ich pracy . Ponadto , złapaliśmy ją zaledwie dzień przed wylotem do Argentyny , gdzie leci aby nakręcić trzeci sezon serialu . Mimo, że jeszcze nie przeczytałam scenariusza , powiedziała nam Lodovica jest bardzo podekscytowany nowymi nagraniami

Lodovica Witaj ! Gratulacje za płytę ! Bardzo nam się podobała ! Jaki był cały proces tworzenia ?
Witaj ! To było trochę skomplikowane ,prawda , Bo nagrywał w Argentynie Violetty i oczywiście produkcja płyty był we Włoszech . Tak raz miałam kilka dni wolnego , złapałam samolot i skierował prosto tam by sfinalizować szczegóły.

Napisałeś większość piosenek , większość tego, co jest na płycie , co najbardziej Cię inspiruje podczas komponowania ? 

Hahaha ... jak zobaczysz te emocje ! Ponieważ nie jestem w stanie siedzieć przez cztery godziny przy papierze i napisać piosenkę . Wszystko opiera się na silnych emocjach wszyscy przez to przechodzą , jak jesteś bardzo szczęśliwy , zbyt szczęśliwy lub zbyt smutny . Przynajmniej dla mnie jest to, co daje mi inspirację do pisania . I te podróże dużo pomogły również inspirują mnie . Wyjazdy zrobiliśmy z wycieczkami Starałam się nagrywać wszystkie doświadczenia

Powiedz nam które z tych doświadczeń tak cię podekscytowały , że zostały inspiracją do napisania swoich utworów !
No, na przykład spojrzeć na siebie i zobaczyć, że jestem teraz tym kim zawsze chciałam byś i robię coś, co zawsze chciałam zrobić , zawsze chciałam dużo i walczyłam o wiele do zrobienia , uczyłem się dużo i nigdy nie przestać robić to , a myślę, . Patrzę i widzę dziewczynę z wieloma marzeniami i mogłam spełnić niektóre z nich .

A o czym marzy teraz ?
Następnie zrobić film ! Chciaałbym ... wziąśc udział w jednym . Nagrywanie w telewizji jest bardzo ciekawe, ale wiem, że film to zupełnie co innego .

A w jakim filmie chcesz wystąpić , jako główny bohater ?
Hahaha to może w fikcyjnym te filmy zawsze mi się podobały ...

Dlaczego zdecydowałaś się na tytuł " Universo" ?
Wiedziałam, że chcę , przekazać pozytywną wiadomość jedno słowo . I chciał słowo miało bardzo duży i ambitny, również wydzwięk . I pomyślałam, " Universo " było wielkim słowem

Gdybyś miała wybrać jedną z piosenek , która byś wybrała ? Dlaczego ?
" Otro Dia Mas " ! Kocham ją ! Właściwie jestem w Barcelonie , aby nagrać do niej klip , nie mogę się nacieszyć , to będzie coś ...

Jakie są twoje najbliższe plany ?
 

Teraz pojadę do Argentyny , aby nagrać trzeci sezon " Violetta " , a kiedy nagrywanie już się skończy , na pewno Zacznę trasę promującą mój album " Universo " będę śpiewać na żywo to coś, co kocham .

Tu, w Hiszpanii nie możemy się doczekać , aby zobaczyć drugą część drugiego sezonu " Violetta " . Co u  Franceski ?

 

Franceska jak wiesz, jest dość histeryczną dziewczyna , jedna mała rzecz się dzieje i zmienia jej nastrój będzie o jej o historii z Marco. Możesz również zobaczyć kilka odcinków nagranych w Hiszpanii , w Madrycie i 20 ostatnich odcinakach będzie dużo zabawy . dzieje się milion rzeczy ! To była część którą lubię najbardziej ze wszystkich!

I trzeci sezon ? Co możesz nam powiedzieć ?
 

Cóż, bardzo mało ! Bo jeszcze nie ma skryptów, ale jestem pewna , że to będzie coś ! mamy dostać w Argentynie super duży blok z wszystkich skryptów

Jak przygotowywałaś  się do badania skryptów ?
No to teraz coś, co już dzieje się niemal samo , ale na początku było trudne bo nie znałam języka , godzinami musiałam tłumaczyć , co ktoś powiedział ...

Dziękuję Lodovica ! My bawiliśmy się świetnie !
Dziękujemy! Już wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieje że spodobał wam się ten post zostawcie swoje opinie w komentarzu :)